Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

BLIK

BLIK

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej EBO Mobile Pro Banku Spółdzielczego w Porąbce.

To szybkie, proste i bezpieczne płatności, przelewy i wypłaty gotówki telefonem. BLIKIEM zapłacisz w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji EBO Mobile Pro wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.

Dzięki aplikacji mobilnej EBO Mobile Pro i BLIK możesz już wygodnie wysyłać i natychmiast odbierać przelewy BLIK na telefon 24/7, również w weekendy i święta. Nie musisz znać nr konta, wystarczy nr telefonu odbiorcy - wybierz z listy kontaktów lub wpisz samodzielnie.

Pobierz aplikację mobilną BS Porąbka EBO Mobile PRO i korzystaj z płatności BLIK

Pobierz na telefon aplikację BS Porąbka EBO Mobile PRO. Jest dostępna w sklepach App Store, Google Play i AppGallery.

Dlaczego warto?

  • Szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych
  • Natychmiastowe przelewy na telefon
  • Możliwość wypłaty bez użycia karty płatniczej w bankomatach, które akceptują wypłatę BLIK

Przydatne informacje

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  • Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Porąbka EBO Mobile PRO
  • Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  • Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  • To już wszystko – zakupy opłacone

Jak wypłacić BLIKIEM gotówkę z bankomatu?

  • Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  • Podaj kwotę transakcji
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Porąbka EBO Mobile PRO
  • Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  • Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Porąbka EBO Mobile PRO poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  • Wypłata dokonana

Uwaga! Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów.

Jak zrobić przelew na telefon BLIK?

  • Zaloguj się do aplikacji mobilnej BS Porąbka EBO Mobile PRO
  • Wybierz ikonę „BLIK”
  • Kliknij ikonę „Przelew na telefon”
  • Podaj numer telefonu odbiorcy albo wybierz go ze swoich kontaktów w telefonie
  • Wpisz kwotę, tytuł i naciśnij „Dalej”
  • Jeżeli na ekranie podsumowania przelewu wszystko się zgadza – wciśnij  „Podpisz i zrealizuj”
  • Wprowadź kod PIN do aplikacji i pieniądze są już u odbiorcy na koncie!

Czy mogę korzystać z płatności BLIK?

Tak, jeśli masz więcej niż 13 lat i konto osobiste (oszczędnościowo-rozliczeniowe) lub posiadasz konto firmowe w Banku Spółdzielczym w Porąbce. Aby płacić BLIKIEM wystarczy mieć urządzenie (np. smartfon) z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Porąbka EBO Mobile PRO (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store, a dla systemu Huawei aplikacja jest dostępna w sklepie AppGallery).

Jakie limity obowiązują przy transakcjach BLIK?

W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych w aplikacji mobilnej BS Porąbka EBO Mobile PRO: 
Ustawienia->Ustawienia BLIK->Limity BLIK
Taką zmianę zgłosisz również w placówce Banku Spółdzielczego w Porąbce.

W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK.

RODZAJ TRANSAKCJI BLIK

DZIENNY LIMIT DOMYŚLNY

DZIENNY LIMIT MAKSYMALNY

Płatność w sklepie

3 000,00 zł.

10 000,00 zł.

Płatność w internecie

3 000,00 zł.

10 000,00 zł.

Wypłaty z bankomatu

3 000,00 zł.

10 000,00 zł.

Przelew na telefon

(Limit pojedynczego przelewu na telefon)

3 000,00 zł.

1 000,00 zł.

10 000,00 zł.

1 000,00 zł.

Jak aktywować BLIKA?

  • Pobierz aplikację mobilną BS Porąbka EBO Mobile PRO ze sklepu Google Play lub App Store lub AppGallery
  • Aktywuj aplikację mobilną BS Porąbka EBO Mobile PRO
  • Zaloguj się do aplikacji mobilnej BS Porąbka EBO Mobile PRO
  • Na głównym ekranie w prawym górnym roku kliknij ikonę „zębatki”
  • W sekcji „Ustawienia” kliknij na linię z ikoną „BLIK”
  • Aktywuj usługę BLIK poprzez naciśnięcie suwaka
  • Wybierz rachunek do którego ma być udostępniona usługa BLIK,
  • Zatwierdź kodem PIN włączenie BLIKA i GOTOWE!

W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BS Porąbka EBO Mobile PRO oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyższą instrukcją.

Jak włączyć odbieranie przelewów na telefon BLIK?

  • Zaloguj się do aplikacji mobilnej BS Porąbka EBO Mobile PRO
  • Kliknij ikonkę „zębatki” w prawym górnym rogu
  • W sekcji ustawienia kliknij ikonę „BLIK”
  • Przy opcji „Odbieraj przelewy BLIKIEM” przesuń suwak
  • Sprawdź nr telefonu, nr konta i zaznacz checkbox „Chcę odbierać przelewy na telefon BLIK”
  • Akceptuj i potwierdź kodem PIN i Gotowe numer został zarejestrowany

Pamiętaj, że możesz odbierać przelewy na telefon tylko w jednym banku, jeżeli zarejestrujesz nr telefonu w innym banku otrzymasz powiadomienia, że usługa w Banku Spółdzielczym w Porąbce została wyłączona.

Niezbędne informacje o BLIK w aplikacji BS Porąbka EBO Mobile PRO

  • Aktywacja/Dezaktywacja usługi BLIK
  • Ustawienia BLIK
  • Ustawienia limitów
  • Zgoda na odbieranie przelewów na telefon
  • Przelew na telefon BLIK
  • Realizacja zlecenia „Przelew na telefon BLIK”
  • Odbieranie „Przelewu na telefon BLIK”

Jak dbać o bezpieczeństwo?

Dokonuj bezpiecznych transakcji BLIKIEM:

  • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Porąbka EBO Mobile PRO.
  • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Porąbka EBO Mobile Pro
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    • aktualizuj przeglądarki internetowe
  • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Porąbka EBO Mobile Pro i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Porąbka EBO Mobile Pro. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem bankowości elektronicznej lub dzwoniąc do Placówki Banku.

Regulaminy