Skip to main content
  • BLIK

    BLIK

    Co to jest BLIK?

    BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej EBO Mobile Pro Banku Spółdzielczego w Porąbce.

    Kto może korzystać z BLIKA?

    Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

    • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Porąbce lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
    • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną EBO Mobile Pro Banku Spółdzielczego w Porąbce

    Dzięki usłudze BLIK możesz:

    • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji EBO Mobile Pro wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
    • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
    • dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce)

    Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

    W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do bankowości elektronicznej EBO RWD (przez komputer).

    W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK

     

    domyślny

    maksymalny

    Wypłata gotówki

    3 000 zł

    10 000 zł

    Płatności w sklepach

    3 000 zł

    10 000 zł

    Płatności w Internecie

    3 000 zł

    10 000 zł

    Jak aktywować BLIKA?

    Zaloguj się do aplikacji EBO Mobile Pro.

    1. W aplikacji EBO Mobile Pro klikamy na ikonę w prawym dolnym rogu „Więcej”,
    2. W sekcji Ustawienia klikamy na linię z ikoną BLIK,
    3. Aktywuj usługę BLIK  poprzez naciśnięcie suwaka,
    4. Wybieramy rachunek, do którego ma być udostępniona usługa BLIK,
    5. Zatwierdzamy kodem PIN,
    6. I to wszystko zacznij korzystać z BLIKA

    BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

    Płatności w sklepach lub w Internecie:

    1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
    2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej EBO Mobile Pro
    3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
    4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    5. To już wszystko - zakupy opłacone

    Wypłata gotówki z bankomatu*:

    1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
    2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
    3. Podaj kwotę transakcji
    4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej EBO Mobile Pro
    5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
    6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej EBO Mobile Pro poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    7. Wypłata dokonana

    *Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

    Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

    1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
    2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej EBO Mobile Pro
    3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
      • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację EBO Mobile Pro
      • stosuj oprogramowanie antywirusowe
      • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
      • aktualizuj przeglądarki internetowe
    4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją EBO Mobile Pro i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
    5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja EBO Mobile Pro. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem bankowości elektronicznej EBO RWD lub dzwoniąc do Banku w godzinach jego pracy.

    Centrala

    43 - 353 Porąbka, ul. Rynek 5

    tel. +48 338106001, fax +48 338106452
    Numery wewnętrzne:

    • sala obsługi klienta - 1
    • księgowość - 2

    Zespół Obsługi Klienta: tel. +48 508376581

    e-mail:

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia:

    • poniedziałek, środa, piątek - 7:30 do 15:00
    • wtorek, czwartek - 8:30 do 16:00
    Filia Czaniec

    43 - 354 Czaniec, ul. Kard. Karola Wojtyły 30

    tel. +48 338109434, +48 338108540

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia:

    • poniedziałek, środa, piątek - 7:30 do 15:00
    • wtorek, czwartek - 8:30 do 16:00
    Stały Punkt Kasowy w Czernichowie

    34-311 Czernichów, Tresna ul. Żywiecka 2 (budynek Urzędu Gminy)

    tel. +48 338661381

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia:

    • od poniedziałku do piątku - 7:30 do 15:00
    Znajdziesz nas też tutaj