System bankowości elektronicznej EBO to:
więcej informacji na stronie http://ebo24.pl/
Podczas pierwszego logowania, należy podać identyfikator Użytkownika oraz jednorazowe hasło startowe (aktywacyjne). Hasło to otrzymają Państwo za pośrednictwem wiadomości SMS .
Po pierwszym zalogowaniu system automatycznie wymusza zmianę hasła. Należy podać nowe hasło, składające się z minimum 10, a maksymalnie 30 znaków, zawierające co najmniej 1 dużą literę, 1 małą literę oraz 1 cyfrę.
Po zmianie hasła system wyświetli informację o jego zmianie.
W celu podwyższenia bezpieczeństwa korzystania z systemu użytkownik może aktywować opcję logowania dwuetapowego, wówczas po podaniu loginu – indentyfikatora, należy podać maskowalne hasło oraz wskazanie z tokena lub kod SMS w zależności od wybranej metody autoryzacji.
Przelewy i inne operacje na swoim koncie bankowości elektronicznej możesz zatwierdzać wybraną przez siebie metodą autoryzacji. Autoryzacja możliwa jest poprzez:
Sam wybierasz, który sposób jest dla Ciebie najwygodniejszy!
Przed wpisaniem swojego identyfikatora i hasła zawsze sprawdź:
W przypadku wystąpienia błędów certyfikatu przerwij logowanie do systemu i skontaktuj się z Bankiem.
WAŻNE:
Każdy Użytkownik musi dbać o bezpieczeństwo swojego komputera. Powinien mieć zainstalowany program antywirusowy i firewall. Powinien systematycznie sprawdzać czy są dostępne - i instalować - aktualizacje i poprawki dostarczane przez producentów oprogramowania, szczególnie systemu operacyjnego i przeglądarki internetowej.
Przed zalogowaniem Użytkownik powinien upewnić się, czy połączenie jest szyfrowane 128-bitowym protokołem SSL, czy rzeczywiście nastąpiło połączenie ze stroną banku oraz czy certyfikat strony jest prawidłowy.
Prosimy pamiętać, że Bank nigdy nie wysyła do Klientów pytań dotyczących haseł lub innych poufnych danych. Listy lub telefony w takich sprawach należy traktować jako próbę wyłudzenia poufnych informacji.
W korespondencji kierowanej do Banku za pomocą poczty elektronicznej nie wolno podawać identyfikatorów, ani haseł, numerów kart płatniczych, numerów rachunków bankowych, danych osobowych itp.
Posiadacz rachunku musi pamiętać, że ponosi odpowiedzialność za operacje wykonywane przez Użytkowników, którym we wniosku udzielił dostępu do systemu bankowości internetowej.
43 - 353 Porąbka, ul. Rynek 5
tel. +48 338106001, fax +48 338106452
Numery wewnętrzne:
Zespół Obsługi Klienta: tel. +48 508376581
e-mail:
Godziny otwarcia:
43 - 354 Czaniec, ul. Kard. Karola Wojtyły 30
tel. +48 338109434, +48 338108540
e-mail:
Godziny otwarcia:
34-311 Czernichów, Tresna ul. Żywiecka 2 (budynek Urzędu Gminy)
tel. +48 338661381
e-mail:
Godziny otwarcia: