Skip to main content

Fitbit Pay w Naszym Banku

04-09-2020

Fitbit Pay to usługa mobilnych płatności zbliżeniowych, która umożliwia klientom dokonywanie zakupów w sklepach za pomocą zegarków. Z Fitbit Pay możesz korzystać wszędzie tam, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe.

Usługa Fitbit Pay działa z kartami kredytowymi i debetowymi Visa® i Mastercard®. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku.

Jakie modele zegarków obsługują funkcję Fitbit Pay?

Z płatności Fitbit Pay możesz korzystać na urządzeniach: Fitbit Versa 2, Fitbit Versa 2 Special Edition, Fitbit Charge 3 Special Edition, Fitbit Ionic

Tutaj znajdziesz aktualną listę urządzeń LINK

Jak zacząć korzystać z usługi?

Aby rozpocząć korzystanie z usługi,

* Pobierz najnowszą wersję aplikacji Fitbit na smartfona

* Upewnij się, że zegarek Fitbit jest naładowany
* Otwórz aplikację Fitbit na swoim telefonie i przejdź do ustawień zegarka
* Stuknij Fitbit Wallet i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby dodać kartę
* Jeśli nie utworzyłeś wcześniej kodu PIN dla swojego zegarka, zostaniesz poproszony o jego ustawienie
* Wprowadź dane swojej karty
* Przeczytaj i zaakceptuj Regulamin
* Wprowadź kod uwierzytelniający, który otrzymasz w formie SMS na swój numer telefonu komórkowego, zarejestrowany w naszym systemie.

Jak mogę dokonać płatności za pomocą Fitbit Pay?

Aby zapłacić zegarkiem:

* Naciśnij i przytrzymaj lewy przycisk na zegarku przez 2 sekundy. Przesuń palcem do ekranu płatności, jeśli nie jest wyświetlany
* Jeśli pojawi się monit, wprowadź 4-cyfrowy kod PIN zegarka. Twoja domyślna karta pojawi się na ekranie
* Aby zapłacić domyślną kartą, przytrzymaj nadgarstek w pobliżu terminala płatniczego
* Gdy płatność się powiedzie, zegarek wibruje, a na ekranie pojawi się potwierdzenie

Bezpieczeństwo

* Korzystanie z Fitbit Pay jest bezpieczniejsze niż używanie tradycyjnej karty kredytowej lub debetowej. Każda transakcja Fitbit Pay wymaga użycia osobistego 4-cyfrowego kodu PIN w celu dodatkowej ochrony
* Numer Twojej karty i tożsamość nie są udostępniane sprzedawcy, a rzeczywiste numery kart nie są przechowywane na Twoim urządzeniu – zamiast tego używany jest unikalny numer tokena.

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

  1. Które karty mogę dodać do usług?

    Wszystkie karty wydane w Grupie BPS z wyłączeniem Naklejki zbliżeniowej i karty wydanej do Podstawowego Rachunku Płatniczego.

  2. Gdzie mogę płacić za pomocą usługi Fitbit Pay?

    Wszędzie tam, gdzie dostępne są płatności zbliżeniowe.

  3. Czy płacenie w ten sposób jest bezpieczne?

    Tak. Usługa Fitbit Pay chroni dane użytkownika. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. Dzięki temu numer posiadanej karty fizycznej nie jest przechowywany w zegarku ani na serwerach dostawcy usługi. Nie jest również przekazywany sprzedawcy podczas dokonywania płatności.

  4. Czy, żeby zapłacić, muszę mieć przy sobie telefon?

    Nie, wystarczy zegarek z dodaną wcześniej kartą.

  5. Czy muszę mieć dostęp do Internetu, żeby korzystać z usług?

    Nie, dostęp do Internetu niezbędny jest tylko w czasie dodawania karty do cyfrowego portfela.

  6. Czy mogę do usługi dodać więcej niż jedną kartę?

Tak, można dodać więcej niż jedną kartę.

Znajdziesz nas też tutaj